AOV-diktafon

Vydavatelství Burda vstupuje do Asociace online vydavatelů

Asociace online vydavatelů (AOV) se opět rozšiřuje. Sedmadvacátým členem se stává vydavatelství Burda, které vydává více než 450 titulů ročně. Mezi nejpopulárnější patří ELLE nebo Marianne.

„Jsme velice rádi, že v asociaci můžeme přivítat dalšího silného člena. Vydavatelství Burda vnímáme jako synonymum kvalitních lifestylových titulů s tradicí od roku 1991. Věříme, že do konce roku přesáhne počet členů AOV třicítku vydavatelů se silným zásahem české populace,“ říká předseda AOV Libor Matoušek.

V březnu vstoupila do Asociace online vydavatelů skupina Prima, Investigace.cz, ABC Media a Inregion.cz. Nyní řady členů rozšiřuje Burda International CZ. Společnost se s potěšením připojuje k Asociaci online vydavatelů, která se zaměřuje na podporu nezávislých online vydavatelů a na prosazování jejich zájmů. Jsme přesvědčeni, že naše aktivní spolupráce v rámci AOV nám umožní navzájem sdílet naše znalosti a zkušenosti s ostatními členy asociace a těšíme se to, že tak budeme moci přispět k dalšímu rozvoji českého mediálního trhu,“ dodává za vydavatelství Burda Chief Digital Officer Štěpán Burda.

Burda International CZ vydává ročně více než 450 titulů, prim hrají populární lifestylové brandy ELLE, Marianne, Marianne Bydlení, Apetit, Svět ženy, CHIP, Lego a další. Kolem úspěšných značek svého portfolia rozvíjí Burda International CZ také řadu aktivit a akcí, z nichž nejúspěšnější jsou nákupní eventy Dny Marianne, Apetit Piknik a ELLEphoria. 

Vydavatelství provozuje také řadu oblíbených webových portálů zaměřených na ženský lifestyle, food, hobby a technologie jako jsou marianne.cz, Elle.cz, Apetit.cz a také nasekrasnazahrada.cz a chip.cz. 

Asociace online vydavatelů vznikla jako profesní organizace menších a středních českých vydavatelů, která hájí jejich zájmy na mediálním trhu. Posláním asociace je prezentovat názory a stanoviska nezávislých středních a menších vydavatelství především online médií na fungování mediálního trhu, včetně názorového ukotvení vůči přirozené technologické evoluci, kterou mediální trh zažívá.